#2016-07-21 03:54:09 

GramWzielone

Użytkownik

Siema jestem mobilnym mechanikiem samochodowym, ale mam zamiar trochę się przebranżowić i zająć wulkanizacją. Stąd moje pytania o najlepsze chemikalia. zależy mi zarówno na cenie jak i jakości.
#2016-07-21 04:34:16 

Blada

Użytkownik

Świetne chemikalia znajdziesz tutaj http://sklep.tiptopol.pl/materialy-naprawcze/materialy-naprawcze-do-opon/chemikalia-do-naprawy-opon.html. Te środki znacznie przyspieszają naprawę i regenerację opon. Część z nich można stosować zarówno na zimno jak i na ciepło. Preparaty nadają się do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych a także maszyn rolniczych, budowlanych, wielkogabarytowych i motorów. Są niezawodne. Musisz się w nie zaopatrzyć, jeśli chcesz być wulkanizatorem.
#2016-07-21 06:04:29 

Kurara

Użytkownik

Jeśli jesteś mobilnym mechanikiem przyda ci się zestaw taki jak tutaj http://sklep.tiptopol.pl/wyposazenie-warsztatow/serwisy-mobilne.html. Świetnie rozłożone narzędzia niezbędne do szybkich i nagłych awarii. Jeśli już masz swój zestaw możesz pomyśleć o zmianie na bardziej nowoczesny.
#2016-07-21 08:03:53 

Sigma

Użytkownik

Ja często stosuję wysysarkę do oleju. Jest połączona ze zlewarką. Bardzo się przydaje szczególnie w nagłych wypadkach. Można nia opróżnić każdy płyn o małej lepkości czyli olej silnikowy, oleju ze skrzyni biegów, płyn hamulcowy, chłodniczy oraz wspomagania kierownicy.
#2016-07-21 08:59:06 

BaltazarSpongeBob

Użytkownik

Zarówno jako mechanik jak i wulkanizator musisz zawsze mieć skrzynkę z kluczem elektrycznym. To jest twoje podstawowe narzędzie pracy i zawsze musisz pamiętać gdzie go zostawiłeś.
#2016-07-21 09:55:54 

Blada

Użytkownik